FAQs

Veel gestelde Vragen

Als je een (foutieve) order wilt annuleren dien je zo snel mogelijk contact op te nemen met een van onze medewerkers. Niet alle producten kunnen namelijk worden geretourneerd als de order al wordt geproduceerd of is klaargezet. Meer informatie hierover is te vinden in onze algemene voorwaarden.

Als je een order wilt aanpassen dien je zo snel mogelijk contact op te nemen met een van onze medewerkers. Niet alle producten kunnen namelijk worden aangepast als de order al wordt geproduceerd of is klaargezet. Meer informatie hierover is te vinden in onze algemene voorwaarden.

Je kan je order volgen met de Track & Trace code die je ontvangt zodra je order gereed is. Als je deze nog niet ontvangen hebt, maar wel vragen hebt over de status kan je contact op nemen via de mail of telefonisch. Wij reageren per email doorgaans binnen 24 uur.

Het komt natuurlijk wel eens voor dat de daadwerkelijk levering afwijkt van de vooraf gecommuniceerde leverdatum. Dit kan te maken hebben met verschil in voorraden, vertraging tijdens het vervoer of door vertraging van een van onze partners. Bekijk vooral eerst even de Track & Trace informatie om te kijken waar je order zich bevindt. Nog steeds vragen? Neem dan contact op met een van onze medewerkers.